Fandom

Harry Potter Wiki

Arabella Figg

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
C3ffe5b8cf17.jpg
Arabella Doreen Figg és una llufa, viu en una casa a Wisteria Walk a Little Whinging, Surrey. La senyora Figg és membre de l'Orde del Fènix i durant els últims 15 anys tenia assignat vigilar a Harry Potter, que estava creixent dos carrers més enllà, a Privet Drive.

Arabella és l'enllaç de Dumbledore entre el món màgic i el muggle. Arabella ha creat un important negoci barrejant gats amb kneazles.

Arabella, que sembla ser una típica llufa, té molts gats que actuen més que com a mascotes. Els utilitza com a vigilants, tenint un ull a les coses que ocorren a Privet Drive. Quan en Harry estava creixent, la Senyora Figg va ser l'única persona amb la qual els Dursley deixaven a en Harry quan se n'anaven. En Harry anava a casa de la Senyora Figg tots els anys per l'aniversari d'en Dudley, i era forçat a mirar fotos de tots els gats que ella va tenir. Odiava la seva casa. Ella va veure que no podia fer-lo gaudir molt, perquè si semblés que li agradava anar allà, els Dursley no li deixarien anar a veure-la més.

Fins i tot encara que en Harry aprengués sobre el Món Màgic el 1991 quan va complir els onze, fins a l'estiu 1995 no va comprendre que aquella Sra. Figg era en realitat un ésser d'aquell món. Una tarda calenta d'agost, Sra. Figg havia assignat a Sr. Tibbles, el seu gat, mirar en Harry. El gat va notar que en Mundungus Fletcher havia abandonat el seu lloc protegint al noi i va córrer per a dir-ho a la Sra. Figg. Mentrestant, dos demèntors van atacar en Harry i en Dudley. La Sra Figg va aparèixer després de l'atac i va portar en Harry amb els Dursleys. Al llarg del camí, ella va informar a en Harry sobre la seva missió de cuidar d'ell tots aquells anys i li va demanar quedar-se dins de casa i esperar instruccions.

Unes setmanes més tard, quan en Harry apareixia davant el Wizengamot per a considerar la utilització de la màgia durant l'atac del demèntor, Arabella Figg va declarar a favor seu.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori