Fandom

Harry Potter Wiki

Ascensors de la Conselleria d'Afers Màgics

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Ascensors2.png

Vestíbul on hi ha els ascensors.

Els ascensors de la Conselleria d'Afers Màgics són el mitjà de transport utilitzar per moure's de planta a l'edifici de la Conselleria.

UbicacióEdit

Els ascensors estan situats a l'atri de la Conselleria d'Afers Màgics. Al fons de l'atri hi ha una doble porta que porta a un vestíbul petit. Allí hi ha vint ascensor que estaven darrere unes reixes daurades

DissenyEdit

Ascensors1.jpg

Ascensor de la Conselleria d'Afers Màgics

Els ascensors són grans i es mouen verticalment. A cada pis on hi ha les parades pels ascensor hi ha unes reixes daurades que protegeixen. L'ascensor un panell de botons on s'ha de pitjar el botó corresponent a la planta on es vol anar. Quan l'ascensor arriba a una planta, la reixa s'obre i una veu femenina anuncia la planta on s'ha parat amb el nom del departament correponent i les seves divisions. Del sostre de l'ascensor pengen cordes d'or on els passatgers es poden subjectar.

PersonalEdit

Abans que en Pius Thicknesse fos Conseller d'Afers Màgics , a l'ascensor hi havia una persona del Servei de Manteniment Màgic que vigilava que el funcionament dels ascensors fos el correcte i que no hi hagués cap problema. A la pel·lícula Harry Potter i l'Orde del Fènix la persona encarregada de supervisar el funcionament dels ascensors va vestit amb un uniforme blau marí, com tots els membres del Servei de Manteniment Màgic.

CuriositatsEdit

  • A les pel·lícules la veu que anuncia la planta, el nom del departament i les subdivisions és la de Daisy Haggard .
  • A les edicions nord-americanes, els ascensor es diuen elevadors.
  • L'ascensor, a més de transportar persones i els seus equipatges, també transporta les comunicacions internes de la Conselleria . Aquestes comunicacions són avions de color violeta que serveien per comunicar-se dins de l'edifici de la Conselleria. Abans es feien servir mussols però a causa del desorde causat es van substituïr pels avions de paper.

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori