Fandom

Harry Potter Wiki

Azkaban

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Azkaban1.jpg
Azkaban és la presó de mags dolents situada al Mar del Nord que va estar governada per dementors fins al mandat d'en Kingsley Shackelbolt com a Ministre de Magia.

Èpoques Edit

Després de la 1a Guerra Màgica Edit

Després de la Primera Guerra Màgica, molts seguidors de Lord Voldemort van ser empresonats com Bellatrix Lestrange.

Abans de la 2a Guerra Màgica Edit

Durant el mandat de Cornelius Fudge, molt mortífags que estavan empresonats a Azkaban es van escapar, cosa que el Ministeri de Magia mai va rebel·lar. Hi van haver poques captures, d'entre elles destaquen la d'Arnold Yaxley i Lucius Malfoy.

Després de la 2a Guerra Màgica Edit

Tots els mortífags fugats durants els anteriors llibres van tornar a Azkaban i els que no van tornar, van morir en batalla. A partir d'aquell moment els demèntors van ser expulsats d'Azkaban perquè no es produissin altres fugues descontrolades, ja sigui per incompetència o per aliança amb presos.

Els guardians Edit

Abans del mandat d'en Kingsley Shackelbolt la presó era vigilada pel demèntors. Aquestes criatures, quan Lord Voldemort va ascendir al poder, van traïr el Ministeri de Magia i van permetre la fuga de molts presos. A partir d'aquest fet, el Ministre de Magia, Kingsley Shackelbolt va fer fora els demèntors d'Azkaban. Llavors els guardians van passar a ser mags. Kingsley va mostrar tírria als demèntors, igual que Albus Dumbledore.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori