Fandom

Harry Potter Wiki

Borgin

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share

El senyor Borgin, va ser el co-propietari de la botiga a la Ronda Golallop, de compra i venta d'objectes relacionats amb Arts Fosques i altres artefactes màgics potencialment perillosos. Es descrit com una persona amb cabell greixós i una veu oliosa. Operava la botiga per a si mateix, i mai es va saber que va passar amb el seu company propietari, en Burke. En Borgin va declarar al Lucius Malfoy que defensava la puresa de sang, cosa que fa pensar que probablement era de sang pura.

Biografia Edit

Primers anys Edit

Borgin&Burkes va ser inaugurat el 1863, per es desconeix si va ser fundada per aquest, o en cas contrari quan

Borgin-and-Burkes-1.jpg

Borgin&Burkes a la Ronda de Golallop

va començar a treballar. Des de 1920 fins a 1940 Burke va portar la botiga, i va ser en aquella època que es va adquirir el Medalló de Sirpentin Slytherin de Merope Gaunt i va agafar a Lord Voldemort com a treballador, fins que es va dedicar a escampar el terror.

1992 Edit

El 1992, Lucius Malfoy va entrar a Borgin&Burkes a vendre diversos objectes i aparells relacionats amb la màgia negra, tement que el

Lucius-Malfoy-inside-Borgin-Burkes-lucius-malfoy-25429554-703-356.jpg

Els Malfoy a la botiga el 1992

Ministeri de Màgia registrés la seva mansió. Borgin es va disgustar perquè en Lucius no va comprar res però va intentar convèncer a en Draco Malfoy per comprar la Mà de la Glòria. Un cop van marxar, en Borgin es va mostrar molest perquè pensava que el que havia venut no era res comparat amb els objectes que tenia a casa.

Edit

1996 Edit

El 1996, en Draco Malfoy va arribar a Borgin&Burkes per reservar un Armari Evanescent que planejava utilitzar per poder infiltrar Cavallers de la Mort a Hogwarts. També va demanar ajuda sobre com reparar aquest armari que es trobava a l'escola. Borgin no estava segur com això seria possible, però un cop en Draco Malfoy va ensenyar la Marca Tenebrosa com a incentiu a en Borgin, aquest va acceptar, i va amenaçar-lo amb enviar-li l'home llop Fenrir Esquenagrisa a controlar-lo diariament.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori