Fandom

Harry Potter Wiki

Charlie Weasley

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share

Charles Weasley (n. el 12 de desembre del 1972) és un bruixot de sang pura, fill d'Arthur Weasley i Molly Weasley, és el germà petit d'en Bill i més gran que en Percy, en Fred, en George, en Ron i la Ginny.

Aparença i personalitat Edit

Té una complexió forta i musculosa, les mans plenes de durícies i butllofes i una cremada gran i brillant a causa de la seva feina. Té la cara tan plena de pigues que sembla morena.

El seu caràcter és molt semblant al dels bessons Weasley, tot i que amb un grau més de maduresa. Va ser reconegut com el caçador més jove de l'equip de Gryffindor abans que arribés en Harry a l'escola.

Biografia Edit

Estudis a Hogwarts Edit

En Charlie va començar els seus estudis a Hogwarts l'any 1984, va ser triat per la casa Gryffindor on, més tard, es convertiria en prefecte. Se sap que va ser el predecessor més jove d'en Harry com a caçador de l'equip de Quidditch de Gryffindor. Es va interessar en la clase de Criança de Criatures Màgiques. Va coincidir amb la Nymphadora Tonks a Hogwarts, però no es sap si es van conèixer.

Criança de drags Edit

En finalitzar els seus estudis a Hogwarts, en Charlie va decidir treballar amb dracs, a Romania, i és ell qui s'encarrega de cuidar al jove crestat noruec, Norbert (que al final va descobrir que és una femella), un cop en Hagrid es va veure obligat a desfer-se'n l'any 1992.

Torneig dels Tres Bruixots Edit

En Charlie apareix per primera vegada l'any 1994 poc abans que es dugui a terme la Copa Mundial de Quidditch, va estar amb la seva família al Cau on es va reunir amb en Harry per primera vegada. Va aparèixer més tard a Hogwarts, sent ell un dels que van manipular els drags per la primera prova del Torneig dels Tres Bruixots.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori