FANDOM

Defensa Contra les Forces del Mal, és una assignatura que es realitza a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts. Aquesta ensenya a defensar-se de les criatures malignes i dels bruixots del mal mitjançant encanteris i estratègies defensives. Entre els anys 1990-1997, l'assignatura està molt fragmentada per la quantitat de professors diferents que han impartit l'assignatura. A aquesta assignatura, l'envolta tota una història: des del dia que el professor Dumbledore va negar la vacant a en Lord Voldemort, llavors encara era en Tod Rodlel, cap professor ha durat més d'un any com a professor. Cadascú amb la seva situació només han durat un curs. És una assignatura que els primers cinc anys és obligatòria, després si treus una nota suficientment bona als GNOM (la nota varia respecte el professor), pot seguir fet Defensa Contra les Forces del Mal pels MAG de sisè i setè.

Història Edit

Des de que el professor Snape va entrar a Hogwarts, sempre va voler el càrrec de Defensa Contra les Forces del Mal, però el professor Dumbledore no li va permetre, donant-li el càrrec de professor de Pocions.

Cada any, els professors de Defensa Contra les Forces del Mal anaven abandonant el lloc i deien que era la Maledicció de les Forces del Mal, després de cada any, el professor Severus Snape tornava a demanar la vacant, sempre denagada per la seva vinculació amb Lord Voldemort.

Quan a la J.K.Rowling li van preguntar perquè el professor Dumbledore li va negar la plaça de Defensa Contra les Forces del Mal, aquesta va respondre perquè mostraria el pitjor costat de l'Snape.

En Voldemort també va presentar dos cops la seva candidatura, sent rebutjat els dos cops. D'acord amb el professor Dumbledore, després de rebutjar la segona oferta d'en Voldemort, cap professor ha durat més d'un any. Aquest fet afecta molt als estudiants, perquè l'assignatura estava molt fragmentada i dispersa, i ja quan en Harry va arribar a Hogwarts, es pensava que la plaça estava maleïda.

En Gilbert Decors, va ser l'únic que va acceptar la vacant del professor Quirrell, durant el segon curs d'en Harry, ja que el seu predecessor, havia mort. Els van seguir els professors Remus Llopi, i el professor Alàstor Murri (Barty Mauch Sr.)

Més tard, la creença de que la plaça de Defensa Conta les Forces del Mal estava maleïda, va agafar molta magnitud, i el professor Dumbledore no va poder trobar ningú, i la Conselleria d'Afers Màgic va proporciona la professora Dolors Umbridge. Un cop l'Umbridge va ser retirada, el professor Dumbledore va concedir la vacant al professor Snape. Aquest no va ser una excepció de la Maledicció: després d'assassinar a en Dumbledore, va haver de fugir de Hogwarts, durant només un any.

Un cop mort en Dumbledore, l'assignatura va passar a dir-se senzillament Forces del Mal, ja que segons l'Snape no feia falta defensar-se de res, i el professor que l'impartia era l'Amycus Carrow.

Professors coneguts Edit

- Professor Quirinus Quirrell: exactement no es sap quin tipus de màgia va ensenyar, però el que si s'explica és que va vèncer a un vampir, i com a agraïment li van donar el turbant. Despren un fortor d'all per por de les represàlies d'aquest mateix vampir. Portava en Lord Voldemort enganxat al clatell, i quan intenta robar la Pedra Filosofal mor i en Voldemort l'abandona.
- Professor Gilbert Decors: durant les seves classes es dedicava a representar fragments dels seus libres amb l'ajuda d'en Harry. Va intentar fer una classe practica amb follets de Cornualles, però no va sortir bé. Al final del curs, es descobreix que era un farsant, que esborrava la memòria als bruixots que feien el que ell deia que havia fet. A la Cambra Secreta, en un intent de desmemoritzar a en Ron i en Harry, l'encanteri desmemoritzador li rebota a ell, amb tanta força que no sap qui és, i es portat a l'Hospital de Lesions Màgiques San Mungo.
- Professor Remus Llopin: va ser el millor professor de Defensa Contra les Forces del Mal, només criticat pels d'Slytherin. Els va ensenyar a lluitar contra els kappes, els capells vermells, els ganyotus, els despistaires, i a en Harry el va ensenyar a lluitar contra els demèntors. Al final de l'any és despatxat perquè al professor Snape se li va escapar "accidentalment" que era un home-llop.
- Professor Alàstor Murri: realment era en Barty Crouch Jr, sota la poció de la Mutació. Els va ensenyar les tres Malediccions Imperdonables, no es sap gaire més sobre el temari que va ensenyar. Al final de l'any li és sotmès el petó del Demèntor, quedant-se així sense ànima.
- Professor Dolors Umbridge: després de no trobar cap professor, la Conselleria d'Afers Màgics va enviar la professora Umbridge, per espiar a Hogwarts. Durant l'any només ensenya teoria, ja que creu que és innecessari practicar sortilegis si no hi ha res ni ningú que et pugui fer mal. Al final de l'any és segrestada pels centaures del Bosc Prohibit, i després de ser rescatada per en Dumbledore no es veu en cor de seguir un any més.
- Professor Severus Snape: per fi el professor Snape, rep la plaça que tant desitja. Segueix mostrant que és molt sinistre, per la manera de com està decorada la classe. Ensenya a utilitzar els sortilegis no verbals, i prova d'atacar a en Harry, que reacciona inmediatament. Al final de l'any després d'assassinar en Dumbledore, ha de fugir amb els Cavallers de la Mort.
- Professor Amycus Carrow: va canviar l'assignatura a Forces del Mal. Simplement es dedicava a ensenyar la pràctica de la Maledicció Cruciatus amb els nois de primer, i als castigats, persones com en Crabbe i en Goyle van passar a ser els millors alumnes, i per primer cop destacaven a la classe per fer el que deia el professor d'una manera correcta.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori