FANDOM

AquaHP.JPG

Harry Potter a la Batalla de Hogwarts

"Hauriem de sufocar l'incendi, la forma mágica és Aquamenti!"
—En Harry ensenya al Hagrid la fórmula després de que se l'incendiés la cabanya
Aquamenti és un encanteri que produeix una gran quantitat d'aigua pura i cristalina des de la punta de la vareta. S'ensenya al sisè any d'ensenyament a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts, a la classe impartida pel professor Flitwick, Encanteris.

Usos Edit

Usuari Data Notes
Fleur Delacour 24 de Novembre

de 1994

Va convocar aigua de manera no verbal durant la primera prova del Torneig dels Tres Bruixots, per apagar les flames del drac Comú Gal·lès.
SeamusFinnigan Any Escolar

1996-1997

Va utilitzar aquest encanteri durant una classe pràctica, però no prenia atenció i va disparar un potent xorro d'aigua que va tirar el Professor Flitwick, com a consqüència va escriure unes línies de càstig.
HarryPotter 1997 Va utilitzar aquest encanteri per omplir la copa de vidre de l'Albus Dumbledore a la Cova de l'Horricreu, però la poció que hi havia prèviament, va fer que es sequés abans de que en Dumbledore pogués beure l'aigua.
Rubeus Hagrid i Harry Potter 1997 En Harry va ensenyar a en Hagrid a utilitzar l'encanteri durant la Batalla de la Torre d'Astronomia, quan un Cavaller de la Mort, en Thorfinn Rowle (a la pel·lícula Bel·latrix Lestrange), incendia la cavana d'en Hagrid amb l'Ullal encara dins
Hermione Granger 1997 Quan interrogaven a en Mundungus Fletcher sobre on estava l'Horricreu d'Slytherin, en Harry va cremar les celles d'aquest, i l'Hermione les va apagar.
Harry Potter 2 de Maig de 1998 Durant la Batalla de Hogwarts, en Harry va intentar apagar infrucutosament el Foc Demonia convocat per Vincent Crabbe.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori