FANDOM

L'encanteri desarmador o conegut popularment com a Expelliarmus és un encanteri desarmador, amb

Expelliarmus.jpg

Batalla de Hogwarts, on en Harry derrota definitivament en Voldemort

l'objectiu, obvi, de desarmar l'oponent, provocant que el que té a la mà, normalment una varetam, surti volant fora del seu radi. També torna els conjurs del rival en contra del mateix.

En algunes ocasions, ha tingut un efecte semblant al del encanteri Expulso, i depèn de si l'encanteri colpeja la vareta del oponent o el seu cos.

Usos Edit

Harry Potter i la Cambra Secreta Edit

  • S'utilitza per primera vegada al Club de Duel quan en Severus Snape contra en Gilbert Decors.
  • En Harry contra en Draco perquè li tornés el diari d'en Tod Rodlel (en Malfoy havia pensant que era el diari d'en Harry)
  • En Harry l'utilitza al descobrir que en Decors és un mentider i un farsant, i que tot el seu èxit es deu a que ha robat els fets aconseguits a altres persones i després els hi ha borrat la memòria. Quan aquest intenta fugir en Harry apunta cap el seu cos, fent l'efecte de projectar-lo cap a les maletes.
  • Harry Potter, Ron Weasley, Hermione Granger, Fred Weasley i George Weasley, tornant cap a casa aprofitant les últimes hores per fer màgia.

Harry Potter i el presoner d'Azkaban Edit

Harry Potter i el calze de foc Edit

Harry Potter i l'Orde del Fénix Edit

Harry Potter i el Misteri del Príncep Edit

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Edit

Experts coneguts Edit

Etimologia Edit

La primera meitat de la paraula "-expelli-" es semblant a la paraula llatina "expellô-is" que significa expulsar o llançar. La última part "-armus-" pot venir directament del llatí "armus" que significa armar o arma. Les paraules combinades vene a significar expulsar l'arma que coincideix amb els seus efectes coneguts.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori