Fandom

Harry Potter Wiki

Exèrcit d'en Dumbledore

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share

L'Exèrcit d'en Dumbledore, abreujat ED, és una associació d'estudiants de Hogwarts fundada per Harry Potter, Hermione Granger i Ron Weasley amb l'objectiu d'aprendre Defensa contra les Forces del Mal. Va ser creat durant l'any en que la Dolors Umbridge va exercir de professora de Defensa contra les Forces del Mal i més tard de Gran Inquisidora i Directora de Hogwarts. Degut a que aquesta professora es limitava a fer classes teòriques van decidir fundar l'ED amb en Harry com a professor. Van apuntar-s'hi sobretot alumnes de Gryffindor, però també de Ravenclaw i Hufflepuff. Per evitar que la professora Umbridge se n'assabentés, l'Herminone va fer que tots els membres escrivissin el seu nom en un paper encantat. La persona que parlés a la professora Umbridge sobre l'existència de l'ED, li apareixerien a la cara molts grans escrivint la paraula Espieta. Finalment, la Marietta, una estudiant de Hufflepuff i amiga de la Xo Xang, va dir-li a la Dolors Umbridge que aquest grup existia. La Dolors va convocar l'Albus el Harry i la Marietta al despatx de l'Albus Dumbledore, on ja hi eren ell, en Cornelius Fudge (Conseller d'Afers Màgics del moment) i un parell d'aurors (Un d'ells membre de l'Orde del Fènix). L'Albus, que no sabia res de l'ED va decidir seguir la veta al Harry i va declara que ell havia sigut el fundador de l'associació. Per evitar que la Marietta digues la veritat, l'auror de l'Orde del Fènix li va fer el Malefici Imperatiu. Però l'ED es va dissoldre, de moment.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori