FANDOM

Futurologia és una assignatura opcional que s'ensenya l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts. Ensenya la predicció amb diferents mètodes, com la quiromància, les fulles de té, la bola de cristall etc.

Els que recolzen l'assignatura són molt pocs comparats amb els que no se'n fien, dient que es fraudulenta i irrellevant. El director Albus Dumbledore va considerar la opció de suprimir aquesta assignatura, tot i que va canviar d'opinió quan la professora Trelawney va elaborar la profecia entre en Harry Potter i Lord Voldemort.

Informació de la classe Edit

Futurologia és una assignatura optativa des del tercer curs fins al cinquè any, i depenent del resultat

P3 Taseomancia Adivinación - Harry y Ron

Harry i Ron durant una classe

del GNOM, l'estudiant podia continuar amb Futurologia per fer el MAG. Existeixen varis mètodes per endevinar el futur, per exemple Astronomia, Bola de Cristall, Fulles de Te, Quiromància, la Interpretació dels Somnis etc.

Molts estudiants pensen que és una branca de la màgia imprecisa. Per exemple, l'Hermione Granger va abandonar les classes perquè pensava que la professora Trelawney era un farsant i un frau. La professor McGonagall també pensa que és una farsant, ja que cada any la professora Trelawney predeix la mort d'un alumne, però

187px-Parvati patil

Parvati Patil durant una classe

encara estan tots vius.

Altres alumnes, com en Ron Weasley o en Harry Potter també tenen problemes amb aquesta assignatura per Futurologia. Es limitena inventar les seves prediccions amb el fi de passar de curs. Pel general també afegeixen moltes desgràcies, ja que com més desgràcies tinguin els seus alumnes, la professora Trelawney els posa millor nota.

Altres, també van mostrar un gran talent i adoració cap a la professora Trelawney, és el cas de la Lavender Brown i la Parvati Patil que s'horroritzaven al escoltar algun comentari negatiu sobre l'assignatura. També es dediquen a fulminar amb la mirada a aquelles persones que no mostren interés per l'assignatura.

Professors de Futurologia Edit

Sybill Trelawney Edit

La professora Trelawney va començar a ensenyar Futurologia durant el 1979 i va continuar ensenyant

1270889509174 f

La professora Trelawney.

fins el 1998. Les seves classes es centren sobretot amb la lectura de la Bola de cristall. La seva forma d'ensenyar va provocar el descontentament de tot l'alumnat, perquè pensaven que estava boja. A la seva aula hi ha una calor sufocant i una olor asfixiant, cosa que provocava que la gent s'adormís durant les classes o simplement s'ho prenien en broma.

La professora Trelawney era coneguda per predir la mort d'un alumne diferent cada any. Aquestes profecies mai s'han acabat de complir, tot i que la Lavender pensa que no és una farsant, ja que va rebre una carta del seu pare dient-li que el seu conill Binky havia mort el dia que havia dit la professora Trelawney.

Mètodes utilitzats Edit

Bola de Cristall Edit

Una Bola de Cristall és una bola de vidre que és utilitzada com un instrument per a la clarividença. A Harry Potter i el pres d'Azkaban, la professor Sybill Trelawney les utilitza per ensenyar als seus alumnes per predir el futur; però a Harry Potter i les Relíquies de la Mort la professora Trelawney les llança als Cavallers de la Mort.

Una pràctica alternativa, també utiltzada a futurologia, és l'ús d'una copa de vidre o cristall transparent i rodona plena d'aigua.

Quiromància Edit

La Quiromància, conegut vulgarment com l'art de "llegir les mans", la quiromància és una pràctica a través de la qual és possible saber la fortuna d'una persona només llegint i estudiant a través de les línies de les palmes de les mans, en especial aquelles conegudes com les tres línies principals: la línea de la Vida, la línea del Cap i la línea del Cor, les quals mai seran iguals en una persona o altre.

Fulles de te Edit

La lectura de les Fulles de te, és la pràctica de la futurolgia mitjançant els patrons simbòlics que deixen

Profe

les fulles de te, els grans de cafè o els sediments del vi, en una tassa o copa després de veure-ho.

El te (preferiblement de la varietat negra o india), es prepara a fulles soltes i es traspassa a una tassa de color clar (amb major contrast, millor lectura) sense la ajuda d'un colador.

La persona que vol beure el seu futur, deixant les fulles al fons. Després es remou tres cops, volcant la tassa sobre un platet i colpejant tres cops fins que la majoria de fulles caiguin. Es aleshores el moment solemne quan el lector pren la tassa i examina les formes que han dibuixat les fulles que quedent adherides al fons i a les parets de la tassa.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori