FANDOM

George perfil HP7.jpg

Foto de George Weasley on es veu la ferida que va rebre a la Batalla dels Set Potters.

George Weasley
(1 d'abril de 1978) va ser un bruixot de sang pura fill d'Arthur i Molly Weasley. Els seus germans són Bill, Charlie, Percy, Fred (bessó), Ron i Ginny. Els primers anys de vida de George van ser sota el domini de Lord Voldemort. Va assistir a l'escola de Hogwarts des de l'any 1989 fins el 1996, i va ser seleccionat per la residència de Gryffindor. Ell i el seu germà bessó Fred van ser batedors de l'equip de Quidditch de Gryffindor a partir del seu segon any, i van pertànyer a l'Exèrcit d'en Dumbledore.

Bromista i inventor de naixement, George va marxar voluntàriament de Hogwarts abans d'acabar el seu setè any per convertir-se en un gran empresari juntament amb el seu bessó. Van obrir la botiga d'articles de broma "Bromes dels Bruixots Bessons" al número 93 de la Ronda d'Alla. Era membre de l'Orde del Fènix i va lluitar a la Batalla dels Set Potters (on va perdre l'orella esquerre) i a la Batalla de Hogwarts, on va perdre el seu germà bessó.

Després de la Segona Guerra Màgica, George es va casar amb Angelina Johnson. Van tenir un fill, amb el nom de Fred; i una filla, amb el nom de Roxanne.

BiografiaEdit

InfànciaEdit

George i Fred Weasley van néixer l'1 d'abril de 1978, el Dia del Innocents. Van passar la seva infància a la casa de la seva família, el Cau (prop de Ottery St. Catchpole, Devon, Anglaterra). Eren més grans que els seus germans Bill, Charlie i Percy, i més grans que el seu germà Ron i la seva germana Ginny. Tot i que era una família molt pobre eren feliços i acollidors.

Des de ben petits eren els més esverats de tota la família, i s'ho passaven bé fent bromes i molestant els seus germans (especialment Percy), i va ser tot un repte per la seva mare intentar mantenir-los sota control. Freqüentment se sentien explosions provinents de la seva habitació

A HogwartsEdit

Primers anysEdit

Del 1989 al 1996 George va assistir a l'escola de Hogwarts i va ser escollit per anar a Gryffindor. Van fer-se molt amics dels seus companys Lee Jordan (el seu company de malifetes), Angelina Johnson (futura esposa de George), Alicia Spinnet i Marc Roure. Van ser especialment coneguts pel seu sentit de l'humor i les seves malifetes. Durant el primer any van robar el Mapa de Magatotis del despatx de l'Argus Filch, fet que els va ajudar molt en les seves trapelleries.

En el segon any va entrar a l'equip de Quidditch de Gryffindor com a batedors. Van ser descrits per en Marc Roure (el capità de l'equip) com a "bales humanes".

Tercer anyEdit

George va iniciar el seu tercer any el 1991, quan el seu germà petit Ron va entrar a Hogwarts, juntament amb Harry Potter i Hermione Granger. De seguida es van fer amics d'en Harry, especialment quan va entrar a l'equip de Quidditch com a caçador. George, juntament amb la resta de la família Weasley, van estar molt orgullosos d'en Ron quan aquest va guanyar els escacs gegants màgics de la professora McGonagall mentre ell i els seus amics intentaven trobar la pedra filosofal.

Quart anyEdit

L'estiu del 1992, en George, en Fred i en Ron van anar a rescatar el Harry de casa els seus tiets amb el seu Ford Angila volador. Quan va començar el curs escolar van trobar força divertit burlar-se de la seva germana Ginny, que acabava d'entrar a Hogwarts. La seva intenció era intentar aixecar-li els ànims, però el que no sabien és que ella estava posseïda pel diari de Tom Roddle, i que per tant estava emocionalment molt fràgil.

Tan el Fred com el George no es van creure els rumors segons el qual Harry Potter era l'hereu d'Slytherin i, per tant, el culpable de l'obertura de la Cambra Secreta. Van defensar l'Hermione Granger quan Draco Malfoy la va insultar dient-li "sang de fang". Es va sentir molt alleujat quan el Harry va salvar la Ginny a la Cambra Secreta, i quan va assabentar-se de que el seu germà Percy tenia nòvia va començar a burlar-se d'ell constantment.

Aquell estiu la família va passar les vacances a egipte, on Bill estava treballant pel banc de Gringotts. Allà, Fred i George van intentar empènyer a Percy a dins d'una piràmida, perquè aquell any el van trobar més arrogant que mai

Cinquè anyEdit

George va començar el seu cinquè any a Hogwarts el 1993. Pels voltants de Nadal van decidir donar el Mapa de Magatotis a en Harry per poder-lo ajudar a anar a Hogsmeade sense permís. Aquest any en George es va treure el GNOM (Graduació de Nivell Ordinari de Màgia) de tres assignatures.

L'estiu del 1994 va assistir al Mundial de Quidditch amb la seva família, Harry Potter i Hermione Granger. Va apostar amb en Ludo Gepp que guanyaria l'equip irlandès, i ho va encertar. Però en Ludo va els va donar or de Leprechaun, unes monedes que desparèixen al cap d'una estona. Fred va suggerir d'enviar una carta a la Conselleria explicant el seu comportament, tot i que George hi estava en contra argumentant que era xantatge.

Sisè anyEdit

Aquest va ser l'any en que els dos bessons van començar a experimentar amb els seus articles de broma. També va ser l'any en que es va celebrar el Torneig dels Tres Bruixots. Tot i les advertències d'Albus Dumbledore, els dos bessons van intentar posar el seu nom al calze de foc utilitzant una poció d'envelliment, però l'intent va fallar. Van rebre d'en Harry una bossa amb mil galions (el premi del Torneig) per poder obrir la seva botiga.

Setè anyEdit

George va passar l'estiu al número 12 de la plaça Grimmauld, la seu de la nova Orde del Fènix, amb la resta de lsa ve família. Van capturar uns quants doxis per utilitzar el seu verí en els seus caramels de fer campana. També van espiar a les reunions secretes de l'orde utilitzant les orelles extensibles que ells mateixos havien fabricat. Com que van passar la prova d'aparetratge amb molt bona nota es dedicaven a aparetre i desaparetres constantment, fet que molestava molt a la seva mare. Quan en Ron i l'Hermione van rebre la carta que els deia que serien Monitors tan en Fred com en George van riure's d'ells.

Tot i que cap dels dos bessons estaven gaire interessats en acabar la seva educació van anar a Hogwarts per acabar-la. Hermione va encarregar-se de que deixessin de provar els seus nous invents amb els alumnes joves. Durant aquell any, van unir-se a l'Exèrcit d'en Dumbledore per lluitar contra la Dolors Umbridge i els cavallers de la mort.

La professora Umbridge els va prohibir (juntament amb en Harry Potter) formar part a l'equip de Quidditch de Gryffindor per haver-se barallat amb en Draco Malfoy. La baralla va començar perquè el Malfoy s'havia inventat la cançó de En Weasley és el millor per riure's d'ell i després havia insultat els pares dels Weasley i la mare d'en Harry.

Més tard, quan la Dolors Umbridge va descobrir l'Exèrcit d'en Dumbledore, l'Albus va dir que la culpa era seva i va fugir. Llavors, els dos bessons van decidir que els era igual que l'Umbridge (la nova directora) els castigués i van rebel·lar-se contra la nova directora. Van començar tirant En Montague (un estudiant d'Slytherin) a dins d'un armari volatilitzador. També van posar un pantà portàtil a un passadis, i finalment van marxar volant amb les seves escombres de Hogwarts animant als estudiants i a Peeves a continuar la rebel·lió.

Carrera com a propietari de Bromes dels Bruixots BessonsEdit

El principiEdit

En un principi els pares no veien bé que obrissin una botiga d'articles de broma, perquè tenien la intenció de posar-los a treballar a la Conselleria d'Afers Màgics, com el seu pare. Tanmateix, l'espectacular éxit que va tenir la botiga (número 93 de la Ronda d'Alla) va impressionar els seus pares i els va fer sentir orgullosos. El que havia començat com un petit negoci a base de comandes per correu va acabar sent una de les empreses més grans de la ronda d'Alla. L'èxit va ser tan gran que el 1996 els dos bessons van traslladar-se a un apartament a sobre de la botiga. Més tard van comprar la botiga de bromes Zonko de Hogsmeade, que feia un temps havia tancat.

Éxit com a home de negocisEdit

La botiga no hagués sigut possible sense l'ajuda d'en Harry Potter, que l'any 1995 (al finalitzar el Tornaig dels Tres Bruixots), va donar el premi del torneig (1000 galions) als bessons Weasley. A l'estiu del 1996 el Harry en Ron i l'Hermione van visitar la botiga i van regalar a Hermione i Harry alguns articles. Però van obligar al seu germà Ron a pagar. En aquest moment, el local és descrit com un lloc amb molta gent, i on és difícil arribar a les prestatgeries. Van crear una sèrie d'objectes de Defensa Contra les Forces del Mal, entre els quals es trobaven els Barrets Escut o les Capes Escut, que van ser molt comprats per personal de la Conselleria d'Afers Màgics. Durant el curs 1996-1997 van aconseguir vendre productes seus a alumnes de Hogwarts tot i que l'Argus Filch ho havia prohibit.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori