Fandom

Harry Potter Wiki

Harry Potter i la cambra secreta

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Hp2.jpg
Harry Potter i la cambra secreta
Atribució
Autor

J. K. Rowling

Traductor

Laura Escorihuela

Títol original

Harry Potter and the Chamber of Secrets

Dibuixant
Informació de publicació
Editorial
Data de publicació
Publicat en català

Novembre de 1999

Pàgines

332

Capítols

18

Cronologia
Precedit per

Harry Potter i la pedra filosofal

Seguit per

Harry Potter i el pres d'Azkaban

Harry Potter i la cambra secreta és el segon llibre de la saga Harry Potter escrita per J. K. Rowling. El llibre es va posar en venda el 1998 i la seva pel·lícula va sortir el 2002. A diferència del primer llibre (que es centrava molt en el funcionament de la comunitat màgica i Hogwarts), aquest mostra un Harry dubtós d'ell mateix perquè pensa que el Barret que Tria l'hauria d'haver posat a Slytherin i no a Gryffindor. Aquest pensament el tortura durant tot llibre. Fins i tot, en una ocasió en que veu el barret al despatx de l'Albus Dumbledore li pregunta si va escollir bé.

SinposisEdit

El Harry y els seus amics, el Ron i l'Hermione, han de tornar a l'escola de bruixeria per fer el segon curs, però el Harry i el Ron hi arriben just a temps perquè se'ls ha escapat el tren exprés i han hagut d'agafar un cotxe volador. Aviat es troben immersos en les assignatures més esotèriques: Transfiguració, Pociologia, Defensa contra les forces del mal, Encanteris... . Aviat el Harry comença a sentir unes veus horribles que ningú més no sent i unes pintades sinistres apareixen escrites a les parets, però el misteri no es resoldrà fins que algú descobreixi on és la cambra secreta.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori