FANDOM

Hufflepuff és una de les quatre cases de l'escola de magia i bruixeria Hogwarts, fundada per Helga Hufflepuff. Hufflepuff és la més inclusiva de totes les cases; valorant el treball dur, la paciència, la lleialtat, i el joc net, en comptes de aptituds particulars, en els seus membres. L'animal emblemàtic és el teixó, i el groc i el negre són els seus colors. La cap de residència és la Pomona Coliflor i el fantasma de la casa és el Fra gras.

Hufflepuff es correspon aproximadament a l'element de la terra, i per aquesta raó el groc i el negre són els seus colors: el groc representant el blat, i el negre representant el sòl. El rellotge de sorra de Hufflepuff conté diamants grocs.

CaracterístiquesEdit

Els estudiants que pertanyen a aquesta casa són treballadors, amables, lleials, sincers i força imparcials. Podria ser que a causa dels seus valors, els de Hufflepuff no són tan competitius com en altres cases, o són més modests amb els seus mèrits. Hufflepuff és la més inclusiva de les quatre cases; valorant el treball dur, la paciència, la lleialitat, i el joc net, en comptes d'alguna aptitud en particular, en els seus membres.

Hufflepuff sembla tenir menys rivalitat amb les altres cases, excepte en el Quidditch, encara que en el Torneig dels Tres Bruixots les relacions entre Gryffindor i Hufflepuff es van tornar més tenses, a causa de les circumstàncies inusuals de la selecció d'en Harry Potter de Gryffindor i en Cedric Diggory de Hufflepuff com a campions.

ReputacióEdit

Segons la Minerva McGonagall, totes les cases han produït mags i bruixes excepcionals en el seu temps, però com que la Hortènsia Hufflepuff tenia una política d'acceptar qualsevol estudiant i a causa de la pobra representació de la casa a la Copa de les cases, es pensa que Hufflepuff és la casa dels bruixots amb menys talent. No obstant, tot això és només un malentès en el poema del Barret que tria. La casa Hufflepuff ha produït un gran nombre de membres populars i influents del món màgic.

Hufflepuff ha produït el menor nombre de mags foscos que cap altra casa a Hogwarts. El seu comportament alegre i amable pot ser un dels factors d'aquest fet. Hufflepuff va demostrar fermament la seva lleialtat durant la Batalla de Hogwarts al 1998, quan van ser la segona casa després de la pròpia d'en Harry Potter, en nombre d'estudiants que volien quedar-se i lluitar contra en Voldemort i les seves forces defensant la seva escola.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori