FANDOM

Kingsley Shacklebolt és un Auror molt poderós que apareix per primera vegada al llibre Harry Potter i l'orde del Fènix.

Treballa a la Conselleria d'Afers Màgics i és un grau major al de Nimfadora Tonks. És l'encarregat de la caça de Sirius Black, però com que pertany a l'Orde del Fènix, envia missatges despistant a la Conselleria d'Afers Màgics dient que Black es troba al Tibet, quan realment està a la casa de la família Black. També va pertànyer a la guàrdia encarregada de portar en Harry sa i estalvi a la caserna de l'Orde del Fènix.

Kingsleydh.jpg

Al sisè llibre, Harry Potter i el misteri del Príncep, a Kingsley Shaklebolt li encarreguen protegir al Primer Ministre muggle d'Anglaterra.

A Harry Potter i les relíquies de la Mort és part de l'escorta d'en Harry quan aquest surt de la casa dels Dursley. L'impressiona prenent poció de la mutació i vola en un cavall vespral amb l'Hermione. Són atacats per cinc cavallers de la mort. Es desvela que el patronus de Kingsley és un linx quan l'envia a les noces de Bill i Fleur per advertir que els cavallers de la mort han agafat el control de la Conselleria. Va continuar treballant a la Conselleria després de l'assassinat de Rufus Scrimgeour però és forçat a fugir i unir-se a la resistència clandestina després de trencar el tabú i dir el nom de Voldemort. Harry reconeix la seva veu quan juntament amb Ron i Hermione escolten una transmissió de ràdio clandestina.

2010 harry potter and the deathly hallows p2 056.jpg
En la batalla de Hogwarts lluita juntament amb Minerva McGonagall i Horaci Llagot contra Lord Voldemort abans que Harry s'unís al combat. Després de la batalla final a Hogwarts queda com a Conseller d'Afers Màgics i Cap d'Aurors. Més tard designa a Harry Potter com Cap d'Aurors.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori