Fandom

Harry Potter Wiki

Llufa

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris2 Share

Les llufes (en anglès squib) són persones nascudes en famílies màgiques, però que no són capaces d'utilitzar màgia. La probabilitat del naixement d'una llufa és molt baixa i la majoria de les persones que neixen amb aquesta condició es converteixen en persones geloses, rondinaires i melancòliques; un exemple clar és l'Argus Filch, que era un xic rancorós. Són tot el contrari las bruixots nascuts de muggles, però molt més estranys i inusuals i és que els bruixots nascuts de muggles són descendents de llufes. Es creu que un dels avis de l'Hermione era una llufa. Hi ha diferències entre muggles i llufes, i no han de confondre's encara que s'assemblin molt.

La diferència més destacada és que les llufes neixen en mig de famílies màgiques i tenen coneixement de la societat màgica i, encara que no tenen poders, són capaços de veure criatures màgiques, com ara els Demèntors o els Lethifold. Se sap que tenen una petita quantitat de màgia, la qual no els permet executar encanteris, però si veure coses que els muggles no.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori