Fandom

Harry Potter Wiki

Marc Roure

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share

En Marc Roure (va néixer el 1975 o 1976) va ser el porter i el capità de l'equip de quidditch de Gryffindor. Va anar a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts des del 1987 fins al 1994, i era conegut per la seva determinació i la seva habilitat al terreny de joc. En Marc va dirigir l'equip de Gryffindor a la victòria per a la Copa de Quidditch al seu setè any. Després d'acabar l'escola, es va unir al Puddlemere United, com a porter reserva. Durant el 1998, es va unir amb els seus antics companys d'escola i d'equip de quidditch per lluitar a la Batalla de Hogwarts.

Biografia Edit

Educació a Hogwarts Edit

En Marc Roure va assistir a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts des del 1987 fins al 1994. Es va unir a l'equip de qudditch de Gryffindor, i durant el seu primer partit, el va colpejar una bomba al cap, abans d'arribar als dos minuts de joc, que el va deixar en coma durant 1 setmana a l'infermeria.

Cinquè any Edit

"- Som el millor equip de Gryffindor ha tingut des de fa anys, Guanyarem. Ho sé."
—Discurs durant el primer partit de quidditch d'en Harry
Durant el 1991, es va convertir en el capità de l'equip de qudditch. Malgrat haver reunit un bon equip, no va trobar cap caçador del nivell d'en Charlie Weasley, que va sortir feia un any. Malgrat tot, la búsqueda acaba quan el cap de la seva residència, la professora McGonagall, veu a en Harry atrapant un Recordatori, caient en picat quinze metres sense fer-se cap rascada. En seguida es van adonar que en Harry era perfecter per se caçador, i va impresionar a la professora McGonagall la necessitat de que en Harry, tingués una escombra decent per volar. En Marc li va donar una primer lliçó de qudditch en privat, al veure que en Harry tenia un talent natural per a volar. Volia utilitzar en Harry com una arma secreta davant el partit contra Slytherin, i per tant en Marc va intentar mantenir la presència d'en Harry a l'equip en secret. Finalment la notícia es filtra, però el que ningú sap, a part del seu equip, la magnitud del seu talent. Va ser capità de l'equip contra els seus rivals, Slytherin, durant el primer partit de la temporada, en Marc es mostra encantat quan en Harry agafa la papallona daurada donant-li una victòria a Gryffindor, però, durant el segon partit de la temporada contra Hufflepuff, va donar motiu de preocupació a en Marc quan es van entera que l'àrbitre del partit seria el professor Snape, i no Madame Hooch. Davant la por que el professor Snape no seria imparcial després de la derrota d'Slytherin, va insistir a en Harry a atrapar la papallona daurada, tant abans com si fos possible. Quan ell la va atrapar en cinc minuts, en Marc es va sentir feliç. Si Gryffindor guanyava a Ravenclaw a final de temporada, aleshores segurament guanyessin el Campionat de Quidditch. Poc després, la Casa Gryffindor va perdre més de cent cinquanta punts, gràcies a les accions d'uns estudiants de primer any, incluint a en Harry Potter. En Harry va oferir la seva renúncia a en Marc, però aquest no la va acceptar, amb el raonament de que si no guanyaven al quidditch, no tenien possibilitat de recuperar els punts perduts. Malgrat tot, en Marc es sentia decepcionat una mica amb en Harry, ja que durant les sessions de pràctica de l'equip, els seus companys decepcionats, es referien a en Harry com "el caçador". El partit final contra Ravenclaw va ser un desastre. En Harry estava a l'infermeria després de fer front al professor Quirrell i Lord Voldemort, i la recuperació de la Pedra Filosofal. Obligat a jugar només amb sis jugadors, l'equip de Gryffindor va perdre, i va patir la derrota més forta en els últims 300 anys, per una diferència de més de 300 punts. años.

Sisè any Edit

"- Els d'Slytherin tene més bone escombres que nosaltres. No es pot negar. Però nosaltres tenim més bons jugadors sobre les escombres. Ens hem entrenat molt més i ho hem fet en tot tipus de condicions meteorològiques"
—Discurs del partit contra Slytherin
En Marc es va passar tot l'estiu del 1992 elaborant un programa d'entrenament completament nou, que inclou les primeres sessions lliures pel matí. Estava decidit a guanyar la Copa, i el seu entusiasme per les sessions d'entrenament regulars no tenia límits. Estava molest, perquè el seu equip no semblava prendre-s'ho de manera seriosa, però que poden haver estat resultat de tenir tots ells abans de l'esperat al dia de la seva primera sessió d'entrenament. El primer dissabte després de tornar a l'escola, va reservar el camp de quidditch per començar a entrenar abans que els altres equips. El seu pla es va veure trencat per l'arribada al camp de l'equip d'Slytherin, que havia demanat permís per usar el terreny de joc al professor Snape amb la finalitat d'entrenar el seu nou caçador. Gryffindor guanya el seu primer partit de la temporada contra Slytherin, però els inexplicables atacs contra els fills dels muggles, la resta de la temporada de quidditch es va cancel·lar. Quan la professora McGonagall va anunciar bones notícies , molts estudiants van cridar si hi hauria quidditch un altre cop, quedant palès l'amor dels estudiants pel qudditch

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori