Fandom

Harry Potter Wiki

Michael Corner

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share

En Michael Corner és un personatge fictici de la saga de Harry Potter. És mencionat per primera vegada a Harry Potter i la Cambra Secreta. És de caràcter curiós, membre de la Residència Ravenclaw. Es desconeix la seva edat exacte, encara que es creu que és un any menor que en Harry, en Ron i l'Hermione, ja que arriba a sortir amb la Ginny Weasley.

Història Edit

És presentat als llibres com un noi més aviat molest, ja que sempre seguia a en Harry a tots llocs. No torna a ser mencionat fins a Harry Potter i l'Orde del Fénix, com a xicot de la Ginny Weasley, provocant així un atac sobreprotector al seu germà Ron.

Quan s'uneix a l'Exèrcit d'en Dumbledore, en Michael assisteix a la primer reunió simplement per acompanyar a la Ginny i passar més temps amb ella, i es rumorejava que havien començat a sortir durant el Ball d'Hivern del curs passat. Els seus dos amics l'acompanyen. En Michael estava entre aquells alumnes que a les primeres classes progressava molt a poc a poc, possiblement perquè la seva companya era la Ginny i no volia fer-li mal. La relació entre el Michael i la Ginny acaba a finals del partit de Gryffindor contra Ravenclaw, degut a un atac de gelosia, ja que Gryffindor havia guanyat el partit. En aquests moments es quan en Michael comença a sortir amb la Xo Xang que segons la Ginny "Va córrer a consolar-la", relació que es va mantenir durant els següents dos anys.

Quan en Harry, en Ron i l'Hermione arriben a Hogwarts al setè any, en Michael estava refugiat a la Sala de la Necessitat per intentar rescatar un alumne de primer de les mans dels Carrow. Participa a la Batalla de Hogwarts, on sap que va sobreviure.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori