FANDOM

El Monument La Magia és Poder era una estàtua situada a l'atri de la Conselleria d'Afers Màgics on s'hi representaven un bruixot , una bruixa i muggles . Va estar present a l'atri mentre Pius Thicknesse era Conseller d'Afers Màgics .

DescripcióEdit

Estatua4a.jpg

Un dibuix del monument.

El monument La Magia és Poder es troba al vuitè pis de la Conselleria d'Afers Màgics, al centre del vestíbul. El monument consisteix en un bruixot i una bruixa asseguts en dos trons. A més d'un pam de la base hi havia l'inscripció: La màgia és poder. Els trons eren piles de cossos humans despullats esculpits. L'expressió de la cara era d'estupor i formaven una massa per aguantar els dos bruixots. Tots els humans eren muggles.

MissatgeEdit

"-Muggles-va dir l'Hermione amb un xiuxiueig-, al lloc que els correspon. Va, anem tirant."
Hermione Granger durant l'infiltració al Ministeri de Màgia.

El monument vol transmetre l'idea de que els muggles són inferiors als bruixots i han d'adorar-los. Aquesta escultura representa la filosofia dels Cavallers de la Mort i Lord Voldemort sobre els muggles.

Infiltració a la Conselleria d'Afers MàgicsEdit

Estatua5.jpg

Funcionaris de la Conselleria passant per davant el monument.

Es dóna a conèixer aquest monument quan en Harry Potter , en Ron Weasley i l'Hermione Granger s'infiltren a la Conselleria d'Afers Màgics sota el poder de Lord Voldemort per prendre el medalló d'Slytherin (horricreu de Lord Voldemort) a la Dolors Umbridge , la subsecretària primera del conseller i presidenta de la Comissió de Registre de Fills de Muggles . Quan els protagonistes entren a l'atri a través de les llars de focs del vestíbul veuen el monument.

CuriositatsEdit

Estatua2.jpg

El monument amb l'estàtua del bruixot de fons.

A la pel·lícula Harry Potter i les Relíquies de la Mort: Part 1 el monument es representat diferent. Els muggles aguanten una columna amb el logo de la Conselleria d'Afers Màgics i a sobre de la columna hi ha un bruixot i una bruixa grans. La Font de la Germandat Màgica no desapareix tota, sinó que el pedestal del bruixot segueix a l'atri. El monument té certa retirada amb l'art monumental soviètic.

AparicionsEdit

  • Muggles aguantant la columna del monument.
  • El logo de la Conselleria d'Afers Màgics i "La Màgia és Poder" a la columna del monument.
  • Detall dels muggles aguantant la columna.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori