FANDOM

Mundungus Fletcher.jpg
Mundungus Fletcher és un personatge de la saga Harry Potter, és un individu de baixa alçària amb les cames curtes i arquejades, els seus cabells són pèl-rojos i llargs, va sense afaitar, i té ulls amb bosses. Desprèn una forta olor de licor i tabac.

La primera vegada que figura als llibres de la saga de Harry Potter és al segon llibre: Harry Potter i la cambra secreta, on tan solament se l'esmenta una vegada, per haver atacat a Arthur Weasley en una trampa. A partir d'aquí no s'esmenta res seu fins al quart llibre, on intenten posar una demanda a la Conselleria pels esdeveniments del Mundial i és convocat per Dumbledore com a membre de l'antic grup, a partir de (Harry Potter i l'orde del Fènix) quan fa la seva primera aparició, al deixar el seu lloc de vigilància a en Harry per fer negocis amb calders robats, sol aparèixer de forma esporàdica a la saga.

Mundungus Fletcher pertany a la secreta Orde del Fènix, encara que no va pertànyer a l'orde original. La suposada utilitat del personatge en aquesta ordre és la d'escoltar tot tipus de converses i notícies entre els pocavergonyes, ja que ell n'és un d'ells.

Entre els seus delictes, es troba l'assalt a la casa dels Black, robant relíquies familiars. Està tancat a Azkaban per fer-se passar per un ínfer. Comercialitzava il·legalment substàncies amb els bessons Weasley per a la seva botiga "Bromes dels Bruixots Bessons".

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori