FANDOM

Un patronus és la materialització dels sentiments de felicitat i alegria d'un bruixot. Aquests sentiments prenen forma d'animal de color blanc o platejat, i amb una textura etèria. La forma de l'animal és diferent per cada bruixot, però normalment està lligada amb algun aspecte de la seva personalitat. En els animàgics, per exemple, el patronus acostuma a ser l'animal en que es converteixen. El sortilegi per conjurar un patronus és Expecto Patronus. Tanmateix, el patronus només apareix si en el mateix moment que es diu el sortilegi el bruixot pensa en un pensament molt alegre.

S'anomena patronus corpori aquell patronus que posseeix una forma d'animal ben definida. D'altra banda, s'anomena patronus incorpori aquell patronus que consisteix en un vapor o fum blanc lluent, que és més fàcil de conjurar que el corpori.

ÚsEdit

Un patronus té dues utilitzacions:

  • És la defensa més efectiva contra un demèntor. S'ha de tenir en compte, però, que com que un demèntor xucla la felicitat és molt difícil conjurar un patronus davant d'un demèntor.
  • Comunicació: Amb un nivell més avançat es pot fer que el patronus parli i transmeti missatges a d'altres persones.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori