Fandom

Harry Potter Wiki

Pau Parra

252pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share

Pau Parra (nascut el 1981 - mort el 2 de Maig de 1998), va ser un mag nascut de muggles, fill del Sr. Parra i la Sra. Parra i el germà gran d'en Dani. Des de sempre va ser un gran fan d'en Harry Potter. Durant el seu primer any a Hogwarts, va fer moltes fotos d'en Harry i altres estudiants. Durant el seu quart any, ell i en Dani, van formar part de l'Exèrcit d'en Dumbledore, organització fundada i dirigida per en Harry Potter. Va ser expulsat de l'escola al seu sisè any, degut a la nova política de no permetre als nascuts muggles assistir a l'escola. El 2 de Maig va entrar a la Sala de la Necessitat amb l'Exèrcit d'en Dumbledore, i va participar a la Batalla de Hogwarts, on va ser assassinat.

Biografia Edit

Primers anys Edit

En Pau va néixer en una família muggle. Fill d'un repartidor de llet, es va sorprendre molt al saber que era un mag. Vivia continuament espantat, amb por respecte al món màgic. En Pau tenia un germà més jove, en Dani, també mag, sent més inusual, que d'una família muggle, nasquessin dos mags

Primer curs Edit

Es enviat a la Casa Gryffindor, sent de la mateixa generació de la Ginny Weasley. És fill de muggles i el seu pare és repartidor de llet. Ell veu a en Harry com un germà gran i un exemple a seguir, encara que això suposi una molèstia per a en Harry.

Al seu primer any se'l veu sovint anant darre d'en Harry demanatnt-li una foto i fins i tot la seva signatura, cosa que desemboca riures en altres estudiants, majoritàriament d'Slytherin. Aquest mateix any, és petrificat pel Basilisc, al veure'l a través de la seva camara de fer fotos. En Harry es va enterar estant a l'infermeria, ja que una bomba l'hi havia trencat el braç. Afortunadament, en Pau és despetrificat amb suc de mandràgora.

Segon curs Edit

El seu segon curs va ser més tranquil que el primer. En Pau, va patir seqüeles per l'atac del Basilisc, ja que se'l veia amb el cap cot, amb por de tornar-se'l a trobar cara a cara. Com que era de segon, no podia anar a Hogsmeade, i es va quedar amb en Harry, ja que a ell no li havien signat el permís.

Tercer any Edit

Durant el seu tercer any, quan en Harry entra al Gran Saló, en Pau informa que el seu germà entra a Hogwarts. En Dani, xop, després de caure al llac i ser rescatat pel Calamar Gegant, és ordenat com a Gryffindor. Quan les xapes de "Recolzeu el veritable paladí de Hogwarts, Cedric Diggory, Potter puts", ells van intentar modificar-les, amb el resultat de "Potter súper-puts"

Quart curs Edit

Quan aquest any en Harry anuncia que en Voldemort ha tornat, en Pau i en Dani es creuen la seva paraula. Més tard ingresen a l'Exèrcit d'en Dumbledore (ED) per aprendre a lluitar contra les Forces del Mal.

Cinquè i sisè curs Edit

Poc es sap sobre el seu cinquè curs a Hogwarts. El que si és conegut, es que no va anar a la crida de l'Hermione sobre la Batalla de la Torre d'Astronomia. Al final de l'any, assisteix al funeral d'en Dumbledore, mostrant els seus respectes cap a ell i en Harry.

A Harry Potter i les Relíquies de la Mort, en Pau vol lluitar a la Batalla de Hogwarts, però la professora McGonagall, dóna l'ordre d'evacuar als menors d'edat. Malgrat tot, es capaç d'escapar-se i anar a lluitar a la Batalla, on és assassinat pels Cavallers de la Mort. Els encarregats de transportar el seu cos cap al Gran Saló són en Marc Roure i en Neville Longbottom. Evidentment al morir no pot assistir al seu setè curs a Hogwarts.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori