FANDOM

Pocions és una assignatura que s'ensenya a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts. A aquesta classe, els alumnes aprenen a confabular pocions, amb unes receptes prèviament establertes, i utilitzant uns ingredients específics, començan primer amb pocions més fàcils i després amb pocions més difícils. Un kit estàndar de pocions conté ingredients d'origen vegetal, i utensilis com recipients de vidre, i balances de coure. Les classes són impartides per el professor Severus Snape, i es realitzen a la masmorra número cinc.

Informació de la classe Edit

A l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts, l'assignatura de Pocions és obligatòria des de primer any, fins al cinquè any.

Les receptes de les pocions, es poden trobar a molts llibres, incloïnt aquells que utilitzen els alumnes de

202938-325-488.jpg

Severus Snape

Hogwarts, però les tècniques d'agitació de la vareta i de l'embotellament, són molt més difícils d'aprendre sense la tutoria d'un professor expert. Alguns ingredients es troben a l'armari de la masmorra, d'altres s'han de comprar abans de l'inici de curs, a cal Boticari, a la Ronda d'Alla.

Al voltant de 1981, el professor Severus Snape es va convertir en el nou professor de Pocions, fins al 1996, quan aquest agafa la vacant de Defensa Contra les Forces del Mal, i sent ocupada pel professor Horaci Llagot.

Quan en Severus Snape era el professor de Pocions, demanava un Excel·lent als GNOM, en canvi quan el professor Llagot va assolir el càrrec, demanava un Notable al GNOM.

El professor Snape, al ser el cap de la Casa d'Slytherin, sempre afavoria als seus alumnes, elevant a en

Descarga (2).jpg

Horaci Llagot

Draco Malfoy als llimbs, i ridiculitzant a en Neville i en Harry. L'única alumne de Gryffindor que no era criticada era l'Hermione Granger, tot i que no va rebre mai un sol comentari positiu del professor Snape.

Professors coneguts Edit

  • Vinidictus Veridian
  • Severus Snape
  • Horaci Llagot

Llibres estimats Edit

  • Elaboració de Pocions Avançades de Libatius Borage
  • Filtres i pocions màgiques d'Arsenius Jigger
  • Mil herbes i bolets màgics de Phyllida Spore

GNOM'S coneguts Edit

PotionsClass.JPG

Classe de Pocions

  • Harry Potter
  • Hermione Granger
  • Ron Weasley
  • Lavender Brown
  • Barty Mauch Jr.
  • Bill Weasley
  • Draco Malfoy
  • Ernie MacMillan
  • Horaci Llagot
  • Lily Evans
  • Blaise Zabini
  • Michael Corner
  • Parvati Patil
  • Padma Patil
  • Theodore Nott
  • Terry Boot

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori