FANDOM

La Pomona Coliflor és la professora de Botànica i Cap de la residència de Hufflepuff a Hogwarts. La seva classe es troba als hivernacles i la seva oficina està després de l'Hivernacle Tres. Es descriu com una bruixa grassoneta amb cabell gris que utilitza un barret. La Coliflor és estricta però justa amb els seus estudiants, sense mostrar cap prejudici en la puresa de sang o residència. Com es demostra a la saga, és una professora talentosa i coneixedora pel que fa a plantes màgiques.

El personatge de la Coliflor s'introdueix a Harry Potter i la pedra filosofal, però no pren cap rol actiu fins a Harry Potter i la cambra secreta, on ensenya als seus alumnes de segon any a treballar amb Mandràgores. És responsable de criar a les Mandràgores fins que arribin a la maduresa, quan el seu suc pot utilitzar-se per a reviure a les víctimes petrificades del basilisc.

La Coliflor també apareix a Harry Potter i el calze de foc, on ensenya al seu quart any a recol·lectar pus de Bubotuber per a utilitzar-lo per a guarir acne. Més tard en el llibre, ella consola a l'Amos Diggory i la seva esposa després de la mort del seu fill, en Cedric Diggory.

A Harry Potter i l'orde del Fènix, la Coliflor recolza a Harry Potter quan explica la seva història segons la qual Lord Voldemort havia ressuscitat. Com moltes de les professores de Hogwarts, detestava a la Dolors Umbridge. En un moment, li concedeix 20 punts a Gryffindor perquè en Harry li dóna una regadora.

Després de la mort d'en Dumbledore, a Harry Potter i el misteri del Príncep, la Coliflor es reuneix amb la Minerva McGonagall, en Filius Flitwick, l'Horaci Llagot i en Rubeus Hagrid per a discutir el futur de Hogwarts. La Coliflor desitjava mantenir el col·legi obert després que l'Albus Dumbledore hagués mort, i diu que ell també hauria volgut això. També recolza el suggeriment que en Dumbledore hauria de ser enterrat prop de Hogwarts, encara que cap altre director havia estat enterrat d'aquesta manera abans. Assisteix a l'enterrament, on apareix millor vestida i més neta que en qualsevol altre moment en què els seus estudiants l'haguessin vist.

La Professora Coliflor pren part a la segona batalla a Hogwarts a Harry Potter i les relíquies de la Mort improvisant una ofensiva amb plantes. Ella i en Neville llancen Mandràgores del castell i ataquen els enemics amb Venomous Tentaculas. També es veu quan persegueix a en Severus Snape juntament amb la Minerva McGonagall i en Filius Flitwick. L'epíleg d'aquest llibre revela que en Neville Longbottom es converteix en el professor de Botànica a Hogwars - les circumstàncies de la marxa de Pomona Coliflor de la feina no són revelades.   

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori