FANDOM

Firebolt.jpg
Raigdefoc
Informació de l'escombra
Material

Fusta de freixe i branquillons de bedoll

Feta

1993

Ús

Jocs de Quidditch

Característiques Especials

Sortilegi de frenada irrompible, equilibri inigualable i precisió.

Velocitat

Dos-cents cinquanta quilòmetres per hora

Propietaris /td>
.

La Raigdefoc és una escombra de classe mundial. Va ser la més ràpida de tots els temps en l'època de la seva producció, i va sortir al mercat l'any 1993

DescripcióEdit

Està feta de fusta de freixe poli amb una sustància dura com el diamant, amb una cua formada per branquillons de bedoll. És capaç d'accelerar de 0 a 250km/h en deu segons. La Raigdefoc també compta amb un Sortilegi de frenada irrompible, equilibri inigualable i precisió mil·limètrica.El 1994, la Raigdefoc va esdevenir la escombra més ràpida de tot el món.[1]

HistòriaEdit

La Raigdefoc va ser utilitzada tant per la Selecció Irlandesa de Quidditch com per la Búlgara durant la Copa Mundial de Quidditch de 1994.[2]

Plantilla:Quote Harry Potter va veure el prototip de la Raigdefoc per primera vegada en la finestra de la botiga de quidditch durant l'estiu abans del seu tercer any. Li hauria agradat comprar-la, però ja tenia una Nimbus 2000 i es va haver d'enrecordar-se'n per tal de no entrar a dins la botiga i preguntar quin era el preu. Cada dia que estava en la ronda d'Alla, abans del seu tercer any en Hogwarts, s'assegurava passar per davant de la finestra per tal de contemplar la sorprenent i magnificent escombra. Va rebre una Raigdefoc com un regal anònim del seu padrí Sirius Black durant les vacances de Nadal de 1993, desprès de que la seva Nimbus 2000 hagi sigut destrossada pel Pi Cabaralla. Harry va ser la única persona en Hogwarts amb una Raigdefoc. Models en miniatura també es van fer com a regals.[3] Harry va perdre la seva Raigdefoc en la batalla damunt Little Whinging.[4]

AparicionsEdit

PA C11.jpg

The Firebolt

Notes and referènciesEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori