Fandom

Harry Potter Wiki

Relíquies de la Mort

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share

Les relíquies de la mort són tres objectes amb els quals, segons la llegenda, un pot subjugar la mort. Les tres relíquies són la vareta d'àlbar (També anomenada bastó de la Mort o vareta del Destí), una vareta més poderosa que la resta; la pedra de la resurrecció, amb la qual el seu propietari pot parlar i veure els morts (però no fer-los tornar a la vida); i la Capa que fa invisible a aquell o aquells qui la porten i, que a més de no gastar-se o estripar-se amb el temps, ofereix una protecció total de qualsevol sortilegi o malefici, inclòs el Malefici de la Mort.

OrigenEdit

Segons la llegenda, els tres germans Peverell (Antíoc, Cadmos i Ignot) van trobar-se la mort en un pont, i ella els va donar els objectes. Antíoc va rebre la vareta d'àlbar, Cadmos la pedra de la resurrecció i Ignot la Capa d'Invisibilitat. L'últim propietari de la vareta d'àlbar va ser Harry Potter, descendent d'Ignot Peverell. Pel que fa a la pedra, el mateix Harry Potter la va llançar al bosc prohibit poc abans d'enfrontar-se amb Voldemort per última vegada. I la Capa d'Invisibilitat continua sent propietat de la família Potter.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori