Fandom

Harry Potter Wiki

Terry Boot

253pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share

En Terry Boot, era un estudiant de l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts. Durant el 1991 va ser ordenat a la Casa Ravenclaw, i va entaular amistat amb els seus companys Michael Corner i Anthoy Goldstein. En Terry, va participar a l'Exèrcit d'en Dumbledore i més tard a la Batalla de Hogwarts

Biografia Edit

En Terry va néixer entre el 1979 i el 1980 a Gran Bretanya o Irlanda, i com a mínim un dels seus pares era mag.

Anys a Hogwarts Edit

Durant el 1991 en Terry comença la seva educació a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts. A la seva arribada, el Barret que Tria, l'ordena a la casa Ravenclaw. En Terry va ser seleccionat amb el Michael Corner, l'Anthony Goldstein i la Padma Patil. Durant el seu segon any, l'escola es troba amenaçada per l'obertura de la Cambra Secreta. Com a mesura de precaució, l'Albus Dumbledore va posar en marxa un Club de Duel, dirigit pel professor Gilbert Decors amb l'ajuda del professor Snape. Durant les pràctiques, el caos regna; la gent ferida anava d'un costat a l'altre sense saber que fer. En Gilbet, li diu a en Terry que presioni fort a l'hemorràgia per aturar-la.

Cinquè curs Edit

Al seu cinquè any, Hogwarts està al punt de mira de la Conselleria d'Afers Màgics, destinant a la Dolors Umbridge, nomenant-li Suma Inquisidora de Hogwarts, i professora de Defensa Contra les Forces del Mal. L'Umbrige es nega a ensenya encanteris defensius i es nega a creure que en Lord Voldemort hagi tornat. Va ser alsehores quan l'Hermione amb ajuda d'en Harry i en Ron van decidir muntar l'Exèrcit d'en Dumbledore, on els estudiants podien aprendre a defensar-se i utilitzar encanteris defensius, sent ensenyat per en Harry, ja que s'havia enfrontat varis cops amb Lord Voldemort.

En Terry, es sorprèn molt amb l'Hermione, ja que les seves habilitats li permeten realitzar un encantament protector a les monedes utilitzades per l'ED, que era nivell de MAG. En Terry va ser un dels membres de l'ED que defensen a en Harry al Hogwarts Express, de tornada a Londres, de l'atac d'en Crabbe, en Goyle i en Malfoy.

Sisè any Edit

Durant el seu sisè any, definitivament es confirma la Segona Guerra Màgica, i Hogwarts queda sota la protecció dels Aurors. En Terry ca ser un dels dotze capaços de superar el seu GNOM de Pocions, i un dels quatre de Ravenclaw. Aquest mateix any, va assitir a les classe per desaparetre. Al final de l'any, es dóna la Batalla de la Torre d'Astronomia, on el director de Hogwarts, Albus Dumbledore, és assassinat per el professor de Defensa Contra les Forces del Mal, Severus Snape, amb la maledicció imperdonable Obitus per subitum, i va assitir al seu funeral l'últim dia de curs.

Setè any i Batalla de Hogwarts Edit

Durant el seu setè any, en Terry, s'allista al reconstituit Exèrcit d'en Dumbledore, que s'oposava al règim que havien imposat els germans Carrow i el nou director, en Severus Snape. Quan van sorgir rumors de que en Harry Potter, en Ron Weasley i l'Hermione Granger van entrar al Banc de Gringotts i van sortir amb un drac, en Terry va anunciar la notícia al Gran Saló, pujant a la taula i ho pregona als quatre vents, i com a conseqüència va ser torturat pels Carrow. Més tard va proporcionar informació sobre la Diadema de la Mari Pau Ravenclaw a en Harry.

Vida després de la Batalla Edit

En Terry no figura a la llista de morts dels 50 alumnes de Hogwarts, tot i que no se li pot seguir la pista després de la Batalla. Es sospita que es devia casar amb una alumne de la casa Ravenclaw.

Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori